Yes! I really hate ENEMY. Actually, not kind of that hate like, I hate you or I hate my enemy. I'm just hate being an enemy to someone, and I hate to have even AN ENEMY.. Everyone is my friends. Semua! Sya taksuka membenci orang, even Sya cakap benci, actually, ada lagi perasaan as a friend.. Kenapa Sya membebel about enemy?
Sya just tak nak ada orang anggap Sya sebagai musuh dia. Musuh ketat? Nope. Sya taksuka. So, for those yang dah anggap Sya ni macam musuh, susah nak tegur Sya, please come here and tell me what's the probs. Facebook ada, skype pun ada, YM ada.. IM sya lah kalau ada apa2 yang koran tak puas hati. Sya terima apa pun teguran. Tapi, kalau tegur benda yang tak betul, Sya akan betulkan.
I'm nice to those who treat me nicely. Treat me like a friend, not an enemy.Honestly kat sini, Sya nak minta maaf at someone named FARAH AZYAN HANISAH. May be this is her full name as I stalking her everyday and night. I'm sorry. Hati perempuan. Sya bukan tak pernah rasa apa yang dia rasa. But, Sya sekarang pun berbelah bagi. Sya dah sayang NZH.. For those yang taktahu tu, tolong ignore. Again, minta maaf.
Actually, I'm always waiting for, someday I will have the strenght to ask you about him. I am not ready for this. I'm sorry.
For NZH , the best way is, just tell her the truth about your feelings towards her. Jangan buat dia tertunggu-tunggu and mainkan perasaan dia. Kalau dah tak ada apa-apa, tell her about it..
Sebenarnya, hati Sya still sakit. First time visit blog Farah, Sya terus rasa SENTAP! Korang tahu kan macam mana rasa tu.. Rasa macam terjatuh dari bangunan yang tinggi! Sya terus menangis. Air mata tak payah cakap la.. Satu malam tu, bantal and towel dah basah! Seriously, I was like, APA SEMUA NI?? Just, minta kerjasama, someone yang boleh jujur dengan Sya about the real thing. For now, Sya dah dengar dari sebelah pihak je. Sya taksuka :) Kalau boleh, nak dengar dari semuaa~
p/s : Farah, you're so cute :) Love your SMILING eyes. Keep it stuck on your face like everytime I view your blog's header.

0 comments:
Post a Comment